Royal Black

*hye.i'm myda .sixteen .Already taken [✔] single [✖ ].btw tq follow *



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: ______
HALUUUUU :D
Thursday 26 January 2012 | 00:56 | 0 comments



Halooo kawankawann . pehh lamee gilaa aku tak updateee storyyy -..- kk makk aku tak bagyy . mak aku tak macam korangg , 24 jam bule unl . hoho tapy tapee . aku paham nape mak aku buad camtu . diaa nak anak dia pandayyy , dapat keje bagoss . wahaha :D #berangann tak abess-II . haha kk cutyy ni korangg gy mana ? ada gy paris ? hahaa untonglahhh :) aku gy port dikcsom jea punn . tempat yang sama jea Gloryy Beach Resort -..- tade tempat laen . eishh tapy kaly ni besshhh ohhhh . kitorangg ade buad BBQ . woot woot  kenyangg perot aku melantak daging , ikan sume lahh . tak terkira aku makan apa -.-  thenn memories yang memang tak dapat dilupakann aku terjumpa kaka angkat akuu ezzahhh . ya Allah tekejod aku doe . gentleeee memang tak sangka but kitorang tak betego punnn :'(( so saddnesss . sume aku punye pasal lahhh . hanye sebab muke aku time tu macam rimauu kelaparan . memangg takk lahh dia nak tego akuu --'padahal dia dah senyumm kat aku au and dari gerak geri dia aku memang nampak dia macam nak tego aku. huhu yee aa time tuu aku memang tengah geram + sedeh abes bub aku tak dapat naek banana boat :(( sbb aku ada pengsan barubaru ni so mak aku menggunakan alasan tersebut bia aku tak naek . pehhhh nyirappp nyee lahai . tapy besh dapat selesih nan kaka angkat aku tuu . walaupun tak besoree janji dapat tgok mukee . hee dia cakap aku cung ? kk kau memangg tipuu bebenoo . dia moree cunn , putehh sangad kaka aku tu . kkk i'm jelouse sb aku itamm :'| haha :D tapyy banyak-2 kaka angkat akuu . dia yang aku jumpee ouu . memangg ikatan batin kitorangg kuad lahh . hahahahaha !! papepunn loooovve yoouu lahhh sistaa :) 
  myy love storyy ? haha malass nak cite lelebehh , aku still bersame si dia Mohd Helmi Hakimi Bin Anuar <3 aku ngan dia maken ary maken sayang , dugaann punn memangg bermacam macam but alhamdulilahh still dapat tempuh dengan baek . nanty aku nak meet dia lagyy , hoooraayyyyyyy ;) tak saba lahhhh wookk . rinduu lettewww :D yea aku lagy rindu giloooss . sumpahhhh -.- k lahh tu jea aku nakk storyy morry todayy . nanty cite lagyy k . boiboii :)

P/S : aku rindu dia sampai mati , aku sayang dia dalam-2 , aku tunggu dia sampay mati :') #sweetkan ? dia bagy ayat ni kat aku and moree sweet nyee dia cakap kat mem aku sendiriy ;) 





Old things | New things